کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737669629 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316407 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبدیل اسناد و فایل های Word به پاورپوینت در Word مبتنی بر وب

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز خبر از عرضه ویژگی جدیدی برای Word مبتنی بر وب داد که به کاربران اجازه می دهد فایل ها و اسناد Word را به پاورپوینت تبدیل کنند. در حالی که این شرکت می گوید این ویژگی هنوز در اختیار آزمایش کنندگان قرار دارد اما برخی ها توانسته اند آن را در ورژن پیش نمایش ببینند.

Word پاورپوینت آفیس Word مبتنی بر وب مایکروسافت Word

به این قابلیت می توان از بخش Transform منوی File دست یافت و می توان از آن در فایل هایی استفاده کرد که پاراگراف بندی شده اند. در حال حاضر این ویژگی مختص فایل های متنی می باشد بنابراین امکان تبدیل محتواهای تصویری و . . . را ندارد. این ابزار می تواند با توجه به متن خلاصه شده در یک سند، آنها را به برگه های مختلف پاورپوینت تبدیل نماید و آیکون ها، تصاویر، تم ها و . . . که با فرمت فایل نهایی سازگاری دارند را نیز بیفزاید.

بر این اساس، مراجعه به بخش Transform و انتخاب گزینه Transform to PowerPoint presentation پنجره ای را نمایش خواهد داد که نشان دهنده تم های در دسترس برای آن فایل می باشند. سپس انتخاب تم و کلیک کردن روی Open presentation شما را به تب پاورپوینت خواهد برد و فایل را با فرمت PPT ذخیره خواهد کرد. این فایل در نهایت در پوشه وان درایو ذخیره خواهد شد و کاربران می توانند در صورت تمایل آن را تغییر دهند.

مایکروسافت می گوید که این ویژگی فعلاً برای زبان انگلیسی عرضه شده و در مرورگرهایی نظیر اینترنت اکسپلورر و سافاری کاربرد ندارد. به علاوه، با توجه به اینکه در حال حاضر فقط می توان فایل های متنی را تبدیل کرد، کمپانی مالک ویندوز از افراد خواسته محتواهای رسانه ای مانند تصاویر و ویدیوها را به صورت دستی به اسناد بیفزایند.

این ویژگی نه فقط برای دانش آموزان، بلکه برای افرادی که می خواهند فایل های Word طولانی را بدون نیاز به خواندن و نکته برداری به پاورپوینت تبدیل کنند، به درد بخور خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید آیا این ابزار قابلیت استخراج محتواهای چند رسانه ای را نیز دریافت خواهد کرد یا خیر. یک ویژگی دیگر که به تازگی به Word مبتنی بر اضافه شده، امکان درج محتواهای پینترست می باشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48598 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/09 تعداد مشاهده: 1742
سافت گذر